Exelixis Chiptuning Motorsport Pareri

Pe google  gasim mai multe recenzii negative asupra Exelixis Chiptuning Motorsport. Mai jos gasiti cateva selectate:


Anonim:

Salut Teo ia zii si tu cum arata admisia custom pe care mi ai facut o si ti am dat 500€ pentru supra mea si la nici o saptamana m ai pus sa cumpar alta pe banii mei pentru ca a ta nu a fost buna!

TANASE ANDREI:
Pe un 2.0 tsi la care pompa de inalte suporta maxim 140-150 bari, mi-au pus 180 de bari si s-a ars o pompa, pana am apucat sa pun alt soft pe masina. mi-au pus 20% benzina in plus incepand de la relanti, si asa mai departe. Horrorrrrr, oamenii sunt catastrofa.

ANONIM:

Am avut un Audi A3 2011 2.0 TDI 170 HP, am fost la ei prin recomandarea unui "prieten" pentru un soft. Ei ziceau ca mai poate sa mi-o urce in 210 HP. Cand am venit sa iau masina, mi-au dat-o cu tot cu fisa dyno unde scria intr-adevar ca am 212 hp la 3800 RPM. Mergand cu masina am observat ca trage fix la fel, i-am sunat, mi-au zis ca nu e nimic in regula. De curiozitate m-am dus la alt dyno sa il testez, am ramas socat, exact aceeasi 170 HP. Nu stiu ce au facut, dar se pare ca nu ce am discutat. Nu recomand acest service sub nici o forma. Puteau sa imi zica ca nu se poate, sau ca nu au reusit, nu sa te minta ca iti fac si pe urma sa nu faca nimic. I-am mai sunat inca o data, tot pe a lor o tin, cu foile in mana. Foarte dezamagit.

SEBASTIAN:

Parerea mea este ca fira la masuratoarea dyno si probabil ca nu numai! Adresa e gresit ...

ANONIM:

pai dar voi nu stiti de honda aia aspirata de 170cai si dupa ce a resoftato teo avea 500cai si nici macar nu era turbo!!



Si multi altii !  TU AI AVUT PROBLEME CU  Exelixis Chiptuning Motorsport  ? Scrie-ne experienta ta intr-un commentariu, e bine ca toata lumea sa afle adevarul !

1 comment:

  1. Salutare tuturor ! Vreau sa va dau cateva informatii in legatura cu serviceul auto Exelixis din Pipera.
    Anul trecut la sfarsitul lui ianuarie am venit la Exelixis Pipera cu o Toyota Supra neagra sa ii pun un stand alone pe masina
    deoarece am facut o turbo la Dan Achim si aveam nevoie de stand alone. Cand am ajuns la Theo patron Exelixis mi a recomandat
    sa folosesc Ecu Master Black, toate bune si frumoase... eu l am intrebat daca e mai simplu si recomandat sa ii pun stand alone AEM
    plug and play el zicandu mi ca NU, cel mai bine este Ecu Master BLack. El nu a fost instare 10 luni de zile sa imi puna un stand alone
    pe masina pentru ca nu stia ce bobine sa foloseasca (eu i am adus un set de bobine care au mers direct ).Urmatoarea
    problema a aparut cand mi a zis ca am nevoie de admisie si el s a oferit sa imi faca o admisie custom la 500 euro care nu a fost buna
    si a trebuit sa cumpar eu alta pe banii mei (am sa postez si cateva poze cu admisia de la Exelixis ). Cand fratele meu a venit sa ii
    plateasca lui Theo el a constatat ca masina nu merge bine deloc , nu statea la relanti, acceleratia balbaia, si nu puteam merge
    cu o viteza constanta, ori accelera ori decelera. El mi a spus ca imi trebuie clapeta electronica drive by wire si pedala de supra
    acceleratie cu senzor si la recomandarea lui am cumparat de la el si pedala de acceleratie cu senzor care nu avea nici o treaba cu cel original de supra
    si o clapeta de acceleratie care nu era compatibila cu stand aloneul care mi l a montat pe masina.
    Cand am luat masina de la Exelixis sa ii fac rodajul deoarece internele masini au fost schimbate si motorul alezat cand am ajuns in
    parcare acasa am constatat ca teava de benzina era sparta si de aceea am consumat aproape o patratica la benzina din
    Pipera pana in 13 septembrie pentru detalii puteti sa l intrebati pe Mihai fost mecanic la Exelixis care a venit si mi a schimbat
    furtunul (asta s a intamplat dupa 8 luni de zile in care cei de la Exelixis au facut teste cu masina, nu au reusit sa vada ca
    e un furtun de benzina spart!).La cateva saptamani Theo mi a recomandat sa ii pun si injectoare marite de 1000cc pentru cai mai multi
    , zis si facut mi a vandut acelas set de injectoare pe care l aveam eu numai ca i a pus niste capace cu FIC si mi a zis ca sunt
    de 1000cc, cand am ajuns cu masina la Miercurea Ciuc saptamana asta valorile erau foarte mari pentru 1000cc baiatul care imi seta
    masina m a rugat sa l sun pe Theo sa l intreb ce injectoare am cand am inceput sa il intreb pe Theo ce injectoare am a inceput sa fie
    recalcitrant si sa mi zica ca nu mai stie si ca a uitat si sa vin cu masina sa o fac la el. Baietii de la M Ciuc cand au scos
    un injector sa vada codul au descoperit ca defapt erau injectoarele luate de mine Bosch de 550cc. Dan Achim cand m a auzit vorbind la telefon mi a
    luat telefonul si a inceput sa vorbeasca cu Theo si atunci situatia s a schimbat, Theo a inceput sa l injure pe Dan fara nici o justificare
    pentru ca Theo nu era capabil sa dea niste raspunsuri in legatura cu marimea injectoarelor, cei 2 knock senzori vitali pentru moteo nu mi I a pus pe masina etc etc. Cand l am rugat pe Teo sa mi dea facura pe toti banii pe care I am dat mi a zis ca mi a dat si ca am pierdut o eu si ca nu are ce facutura sa mi dea si nu mi da nimic.



    Va rog sa va ganditi bine inainte sa mergeti la Exelixis in Pipera !!!

    ReplyDelete

Exelixis Motorsport - Toyota Supra. Sau cum fura Exelixis piese auto

  Toyota Supra inainte si dupa ce si-au bagat cei de la Exelixis Motorsport  mana in ea Marturia unui client nemultumit: Vreau sa va d...